Jumaat, 1 Januari 2010

Wan Azizah tahu siapa Rashid ?

Wan Azizah tahu siapa Rashid ?
By aidc editor on January 1, 2010 2:13 AM
Oleh RBF

Semasa di Penjara Kajang, Ezam di tempatkan di satu blok dengan Sukma Dermawan (adik angkat Anwar). Duduk dalam penjara,tiada kerja,baca buku,amal ibadat dan bersembang. Bila sudah bertahun duduk bersembang,macam-macam perkara yang Ezam dapat tahu daripada Sukma. Tembelang sudah pecah. Kebusukan mula dihidu. Itu adalah antara punca Ezam meninggalkan Anwar.

Kepada sesiapa yang kenal Wan Azizah, tolong tanya beliau,apa yang beliau pernah terlepas cakap dan meluahkan isi hati beliau kepada Ezam semasa Anwar dalam penjara.

Tanya lagi Wan Azizah, kenapa beliau menelefon Ezam dari Amerika dan berpesan kepada Ezam "you make sure,tiada jantan,tiada betina di rumah". Pada waktu itu Ezam dan Anwar berada di rumah Anwar Ibrahim.

Tanya lagi satu kepada Wan Azizah, kenapa beliau bergaduh dengan Anwar pasal Rashid dan halau Rashid keluar daripada rumah beliau dalam masa 24 jam. Untuk pengetahuan, Rashid adalah bekas 'rakan sekolej' Anwar semasa sama-sama 'menuntut' di Universiti Of Sungai Buloh.

Selepas bebas daripada penjara,Anwar mengambil Rashid bekerja di rumah beliau. Kenapa Wan Azizah benar-benar 'jealous' dengan Rashid ?

Sesiapa yang kenal Nallakarupan pula, tolong tanya beliau, adengan apa yang beliau saksikan antara Anwar dan Rashid ? Baik punya...

Sedikit tambahan , semasa di Sungai Buloh, Rashid adalah tukang urut Anwar. Cerita Sukma kepada Ezam pula semasa dalam Penjara Kajang ialah, Sukma akan mulakan 'adengan' beliau dan Anwar dengan 'upacara' urut mengurut sebelum ehem-ehem...

sumber - RBF

Tiada ulasan:

Catat Ulasan